Bij Baat

Rebranding en website

Bij Baat is al ruim 20 jaar dé partner voor fysiek herstel, training en beweging. Met een nieuwe merknaam en een breder aanbod was het tijd voor een nieuwe uitstraling. Wij gaven het merk een compleet nieuwe look, van branding en huisstijl tot logo en website.

Of het nu gaat om fysiotherapie, het verbeteren van de conditie, fitter worden of blessurevrij bewegen – het team van Bij Baat staat klaar met fysiotherapie en bewegingsmogelijkheden op maat.

CreatieKrachten - Group-2

We ontwikkelden een krachtige merkidentiteit die de nieuwe naam en het bredere aanbod van Bij Baat benadrukt. Het resultaat? Een strak logo en een visuele stijl die de twee pijlers – fysiotherapie en beweging – duidelijk scheidt, maar wel samenbrengt. De huisstijl vertaalden wij naar een compact brandbook, waarmee het hele team van Bij Baat in de toekomst zelf communicatiemiddelen kan ontwikkelen die altijd in lijn zijn met hun merk.

De nieuwe website sluit naadloos aan bij de vernieuwde branding. Het design is helder, overzichtelijk en super gebruiksvriendelijk voor alle doelgroepen. Met een intuïtieve menustructuur en een responsive design zorgden we voor een vlotte navigatie op elk apparaat. De website is eenvoudig te beheren, zodat Bij Baat zelf de regie heeft. Bovendien is de site geoptimaliseerd voor SEO, zodat klanten Bij Baat nog makkelijker online kunnen vinden.

Het resultaat is een merk en website die de frisse en professionele uitstraling van Bij Baat weerspiegelt.